Bloggdesign

2009-04-29 @ 09:10:10 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Skulle testa att fixa en ny bloggdesign. Alltså bara TESTA en variant för att se om jag kunde fixa det själv. Tog mig hur lång tid som helst med alla koder och grejer så nu orkar jag inte ta bort denna. Haha, jag får leva med en babyrosa blogg prydd med en prinsesskrona. Men kanske passar bra eftersom jag är au pair till två flickor, 4 och 8 år gamla. Ska försöka fixa detta så fort jag har mer tid. Nu är klockan 00.15. Jag som hade lovat mig själv en tidig kväll.


Adios Amigos

Kommentarer

Postat av: linn

jo, jag vet. var lite knepig! och magkänslan gör verkligen mycket. vad händer på valborg nurå förresten? :)

2009-04-29 @ 18:45:42
URL: http://ljnnn.blogg.se/

Postat av: linn

jamen hörde att du och sara pratade idag, så efter träningen ikväll får jag höra vad som händer. vad händer i helgen förresten? :)

2009-05-01 @ 01:00:16
URL: http://ljnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback