Cherry Blossom Festival

2009-04-06 @ 05:53:15 • Kommentarer (3)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

I lördags jobbade både jag och Pauline så vi mötte upp med Ida och Elisabetta (som inte jobbade. Nu är ju Elisabetta inte ens au pair, men ja ni fattar) och tog metron till D.C där det var Cherry Blossom Festival.

   

När vi skulle hem fick vi stå i kö i en timme för att kunna ta hissen till metron! Vi hade ju barnvagnarna så vi kunde inte åka rulltrappa. Tur att det var soligt och varmt i alla fall.

Lördag kväll åkte jag och Pauline, Ida, Elisabetta och Niels till några andra svenskar i D.C där det var förfest och sen var det meningen att vi skulle gå ut. Men jag och Pauline kom inte in! Så det var bara för folket att knalla till McDonalds och ta metron hem.

Sov hos Pauline (som vanligt typ) och idag hämtade vi upp Niels och åkte till Montgomery Mall för lite lunch/middag och "shopping" (ingen köpte något, men vi kollade ut saker vi ville ha). Niels såg måttligt road ut under tiden, haha.

Love

Kommentarer

Postat av: Mamma

Har du nya solglasögon,Sofia? Jag tycker att RJ ser liiiiiit trött ut ;)

2009-04-06 @ 09:10:02

Postat av: Sis

Åhh vilka fina bilder :D detta har jag inte hört nått om..

förresten vem är denna Niels som nämns ibland? ;)

2009-04-07 @ 16:40:18

Postat av: Sofia

tack emser! när tusan ska vi kunna snacka med varandra?! vi har helt olika dygn och scheman. nisse är en tysk au pair här, lika gammal som du!

2009-04-07 @ 19:54:13
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback