Jag flyttar till Seattle!

2009-04-08 @ 19:29:22 • Kommentarer (4)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Många av mina nära och kära vet redan om detta, men kanske inte alla. Jag har inte velat skriva så mycket om detta på bloggen, men såhär är det: jag har inte trivts i den familjen jag är i nu på grund av flera anledningar som jag inte tänker gå in så detaljerat på här. Det viktiga är att nu har jag bara några dagar kvar här innan jag flyttar till en familj i Seattle som verkar helt underbart! Känns jättejobbigt att lämna alla vänner här, men vi kommer hålla kontakten ändå. Pauline och Ida ska komma och hälsa på och jag kan ju åka tillbaka hit och hälsa på också.

Nu vet ni i alla fall :)


                         

Kommentarer

Postat av: Mammi

Det är så härligt o skööööönt att du ska flytta, ÄNTLIGEN!!!!

2009-04-08 @ 21:45:20

Postat av: Johanna

Åh vad skönt att höra att det ordnat sig för dej! Vad spännande, nu får du se ännu mer av USA :) Vi får höras på skype nån gång så får du berätta mer :) Pussar <3

2009-04-09 @ 13:52:30

Postat av: Sofia

Mamma - japp, det är helt underbart!



Johanna - absolut, vi måste bestämma en dag som vi hörs på skype! PUSS <3

2009-04-09 @ 15:19:44
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Postat av: Sis

som sagt, ÄNTLIGEN ! är såå glad! lycka till imorgon nu med flytten! vi hörs sen!

2009-04-10 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback