Life is a song

2009-04-02 @ 04:21:02 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag ska inte ljuga i denna blogg. Jag ska vara ärlig. I måndags åt jag på McDonalds igen. Det betyder att jag åt där tre dagar i rad. Galet. Fast jag tänker att jag faktiskt får/måste eftersom jag befinner mig i en sådan situation just nu. Men hey vem lurar jag, det GÅR att köpa sallad också.

I alla fall så kom jag i TID (eller 10 minuter senare än vad vi hade sagt för tid) till Pauline i måndags. Ida skulle hämta upp oss för vi skulle på ett "au pair-möte" eller något som Niels hade kollat upp. Jag vet inte, jag är ju inte ens med Cultural Care, men var med på ett hörn som alltid. Var Pauline klar i tid? Var Ida klar i tid? Nej, nej. nej. Med detta gäng behöver jag i alla fall inte känna mig dum för att jag är sen ibland. Jag är inte den enda tidsoptimisten, haha.

Jag och Pauline var helt enkelt tvungna att åka till Donken (beroendeframkallande, oh yeah) och köpa med oss mat. Vi köpte även mat till Niels, men i bilen till Ida gjorde Pauline en liiiiite för kraftig vänstersväng så Niels cola (betänk att allt är i supersize här) åker ut över hela golvet. "Ta upp den, ta upp den!" skriker Pauline, men det var liksom två droppar cola kvar. Haha! Lite komiskt. Vi åkte i alla fall till au pair-mötet där 85 % av au pairerna var tyskar. Men vi hittade i alla fall en finsk tjej :)

Sen spenderade vi en hel tid inne på CVS. Det var då jag hittade de farliga Blow Pops. Illa!

Tisdagen bestod av "Vem vill dejta Linda Rosing" och hysteriskt klubbätande hemma hos Pauline. Sedan fick jag kramp i magen av att kolla på när Linda Rosing är med i Wipeout. Natalie Gunnarsson  - du måste kolla för du kommer DÖ av skratt. Riktig Gunnar-humor.

http://kanal5.se/web/guest/wipeout/-/k5videoplayer/single/58707/none/

Idag var jag ledig mellan 9 och 5 så då kom Andrea och hämtade upp mig och så åkte vi till Montgomery Mall där vi åt lunch och tittade på massa saker som vi ville ha. I morgon är jag ledig så vi ska tillbaka dit i morgon med för mitt shoppingsug är definitivt tillbaka nu!


LOVE

Kommentarer

Postat av: Sis

härligt att höra att shoppingsuget är tillbaka ;) då är det som vanligt! vi måste höras snart!

2009-04-05 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback