Nisses B-day and my last night in D.C

2009-04-12 @ 09:16:40 • Kommentarer (3)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Torsdagen var en stressig dag. Jag och Pauline vaknade, duschade och drog till Montgomery Mall (som vanligt) osminkade. Jag köpte ett par vans, ett par flipflop, en väska, två adaptrar och presenter till mina nya värdbarn. Sen stressade vi vidare till Whiteflint Mall och CVS där lite annat inhandlade. Pauline släppte av mig hemma hos henne där jag började en jobbig packning av alla mina saker. Hon och Ida drog och inhandlade lite annat och sen kom Niels och joinade mig hos Pauline innan de andra kom tillbaka.

Otroligt lyckad kväll! Vi var sega som vanligt i början, tre tjejer som fixade sig (och jag som packade lite samtidigt) och så Niels som väntade. Sen käkade vi mumsig mat och åt tårta som vi hade köpt till Nisse som fyllde 23 :) Jag fick världens gulligaste små wine cans som det stod "Sofia" på och ett kort som jag blev rörd av. Timbuktu stod för musiken (inte live, utan via min ipod) och vi svenskar blev helt galna och stämde upp i allsång. Haha, stackars Niels och Elisabetta. Det var bara vi blondisar som skulle vidare denna kväll så Niels skjutsade oss till metron. När vi hoppar av ser vi att Niels blir pulled over av en polis. Polismannen går inte ur bilen utan lyser med en stor fickplampa på Nisses plåtar. Ida försökte reda ut situationen, men vi blev alla ombedda att sätta oss på en bänk lite längre bort. Rätt otäckt! Vi hade missat sista metron (if you're a tidsopimist and you know it clap your hands 'clap clap'" så vi hoppade helt enkelt in i bilen igen och så skjutsade Niels tillbaka oss till Pauline's place (Ida var tvungen att kuta ut och kissa under åkturen, haha).




Vi hade ett galet pyjamasparty för tre med popcorn, glass, lite  vin och massa, massa dansande till Timbuktu (vem annars?!)  innan vi alla "däckade" i dubbelsängen. En sak är säker: I sure love these girls!

Kommentarer

Postat av: Mammi

Hoppas att möbler och annat höll ;)

2009-04-12 @ 20:00:20

Postat av: Pauline

haha vilken kväll :D Det måste bli fler sånna:)

2009-04-12 @ 22:12:41
URL: http://paulineahl.blogg.se/

Postat av: Sis

Haha gud vad roliga bilder. här går det vilt till ser jag ;)

2009-04-13 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback