Painting Day

2009-04-06 @ 21:40:19 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Idag var det Painting Day hos Pauline all day long! Jag och Pauline startade runt 10.30 med RJ, David och Adam och sen kom Ida med Alexandra och Logan och joinade oss.



När vi skulle åka hem var RJ supergullig. Vi skulle ta på hans skor och han stod med huvudet i mitt knä och mumlade något. "Jag kan inte höra vad du säger när du har huvudet i mitt knä" sa jag, men han fortsatte att mumla. Sen till slut tar han upp huvudet och säger: "I love you so much, Sofia". Så himla söt. "And I love YOU so much. You're my sweetie pie!" sa jag och då svarade han: "You are MY sweetie pie!". Sådär höll vi på fram och tillbaka. I bilen påväg hem sjöng vi "If you're happy and you know it clap your hands" om och om igen tills jag inte orkade mer och satte på radion. Då somnade han pladask så jag fick bära in honom när vi kom hem. Nu är jag helt slut! Tur att han har sin nap nu så jag kan vila upp mig lite.

Kommentarer

Postat av: Anonym

vad söööt :)

2009-04-07 @ 15:42:39
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback