150 dagar i USA!

2009-07-24 @ 08:52:51 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Idag, den 23 juli, har jag varit 150 dagar i USA. Idag är det även exakt 5 månader sen jag lämnade Sverige. Faktiskt lite längre eftersom det snart är den 24 här och redan är det i Sverige.

I måndags var jag på en mysig restaurang i en hamn i Magnolia med Carro och Madde. Efter mat och prat (rimmar!) åkte vi en sväng till Pamela där vi blev bjudna på superstarkt godis från Mexico.



På tisdagen var det hej då-middag hos Carro med hennes värdfamilj, Madde, kanadensarna och Candice. Jag gillade efterrättsmenyn starkt. Vi satt på deras uteplats med utsikt över vattnet. Verkligen jättemysig kväll!



Jag gillar när man kan gå klädd såhär klockan 1 på natten. Värmebölja is the shit!



Igår, torsdag, tog jag bussen downtown för middag på Westlake och shopping med Martina och Sarah.



Idag bestämde jag mig för att jag var tvungen att vara hemma ikväll. Har börjat må riktigt dåligt av min sömnbrist så tanken var att jag skulle bota den ikväll. Plus hinna städa mitt rum, tvätta, bränna ny musik att ha i bilen, blogga och fixa mina fötter som ser ut som skrutt. Nu är dock klockan tio i tolv och jag har fortfarande massa tvätt kvar. Har haft middag med min värdfamilj och min värdpappas bror med familj. Och så har jag skypat med pappa! I morgon slutar jag halv elva eller tolv, det är lite oklart vilket. Om det är sol ska jag SOLA. Om det är mulet åker jag nog och shoppar tills alla andra har slutat jobba. Hoppas på sol!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback