32 grader varmt

2009-07-18 @ 00:52:42 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Det är 32 grader varmt här nu! Mina värdbarn har nap eftersom de var uppe så sent igår och jag slutar om 10 minuter (16.00). Har varit en väldigt lugn dag. Jag har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen. Är livrädd för att det ska bli värre så jag får ligga hemma ikväll. Har försökt vila så mycket som möjligt. Vi har haft storytime på en filt i skuggan ute på gräsmattan och sen vilade jag lite medan mitt värdbarn lekte. Somnade en stund under deras nap också.

Igår kväll var det som sagt sista avskedet för Louisa. Det var jag, Carro, Madde, Louisa, Pamela, Claudia, Daniel och Cinthya som möttes hemma i Cinthyas helt galet stora hus. Vi kollade på American Psycho. Den kändes överdriven, men såklart blev jag sjukt rädd ändå.



Den här står parkerad utanför ett Safeway här i området. Wohooo.

Ikväll ska jag och Martina ses för att äta middag ute. Mysigt! Jag har nog sovit ungefär 4-5 timmar varje natt denna vecka så ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback