40 grader!

2009-07-30 @ 20:37:17 • Kommentarer (4)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Igår var det 40 grader i skuggan här i Seattle. Klockan 12 på natten var det 33 grader. I 40-graders hetta sprang jag igår till bussen (tar cirka 15 minuter att gå), men missade den med sekunder. Fick istället sitta på en buss som tar nästan en timme att åka med downtown. Den var fullpackad med folk och luftkonditioneringen var noll. Jag har nog aldrig svettats så mycket! Fick riva ur en sida ur min Stieg Larsson-bok för att kunna torka bort lite svett i ansiktet. Sick.

Jag och Martina hade i alla fall en jättemysig kväll downtown. Det blev uteserveringen på Red Robin.

 







Ikväll ska jag träffa Madde och kanadensare för bio eller någon park/strand. På fredag har Pamela och Cinthya avskedfest. Jag börjar få smått panik för att så många som jag umgås med avslutar sina år nu!

Kommentarer

Postat av: nathan

gud vad skönt med sån värme :). Ser så härligt ut på bilderna

2009-07-30 @ 21:59:43

Postat av: Amy

owh va härligt det ser ut, hoppas det håller i sig ett par veckor till!

tack för din uppmuntrande kommentar i bloggen, det är bara till att hoppa på tåget :D

2009-07-30 @ 23:37:37
URL: http://amydee.blogg.se/

Postat av: Sis

guud vad jag saknar dig! du är så söt :)

2009-07-30 @ 23:57:24

Postat av: Mammi

FIA!!!!!

2009-07-31 @ 08:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback