Det är inte alltid en dans på rosor...

2009-07-17 @ 03:56:41 • Kommentarer (4)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag hatar att aldrig veta. Jag blir tokig på att aldrig kunna bestämma något och sen ha det att se fram emot. Just nu är jag väldigt, väldigt arg. Arg på att jag inte verkar kunna få göra det jag mest av allt vill i hela världen just nu. Hur kan humöret gå från toppen till botten på lika kort tid som det tar att läsa ett mail.

Aldrig att jag skulle sitta hemma och deppa ikväll bara för det här. Nu ska jag duscha (eftersom vi badat i sjön hela dagen) och sen åker jag till Cinthya där det ska samlas lite folk för att säga ett sista hej då till Louisa. I morgon åker hon hem. Hem till Örebro. I morgon åker även Pauline hem. Hon har valt att avbryta sitt år eftersom hennes värdmamma har tryckt ner henne under en lång, lång tid. Just nu känns det svårt.

Jag saknar er så extremt mycket just nu. Jag saknar er jämt, varje minut, men just nu saknar jag er så det gör ont i hela kroppen. Ibland förstår jag inte hur jag kunde åka ifrån allt. Mamma, pappa, Emma och Wilma som betyder ALLT! Bella, Natha, Johanna, Linnéa, Natalie, Sarah och alla andra som betyder massa. JAG SAKNAR ER!

Tur att det är 30 grader, klarblå himmel och sol ute.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad var det för email? :-(



Vi saknar dig med, men vi finns ju kvar här. Du missar absolut ingenting här hemma. Samma gamla tråkiga vardag är det här! Försök & tänka på att njuta av den tiden du har i USA & de vännerna som finns där, försök & tänka på hur bra du har det just när du har det bra än & tänka bakåt. När du sen kommer hem till sverige kommer du sakna alla andra aupairer och barn och alla tokheter ni har gjort.

Försök & tänka på situationen i sig, vi är kvar här i Sverige och kommer att finnas här i tråkiga Sverige! Men lev för stunden, lev just nu Sofia!



Älskar dig <3

2009-07-17 @ 09:32:57
URL: http://asterisco.blogg.se/

Postat av: Nathan

Vad är det som hänt :(? Hoppas det löser sig<3. Vi saknar dig också sofia, otroligt mycket, men precis som sara säger så händer det inget här hemma. <3<3<3

2009-07-17 @ 13:08:51

Postat av: Mammi

Som sagt var......vi finns här du kommer hem....och det händer ingenting här mer än att det regnar.... IGEN !!!!!!

PUSS

2009-07-19 @ 08:26:19

Postat av: Pauline

du klarar det!! :) det är svårt ibland men du klarar det! jag saknar dig! Och kan lova dig att livet du har i USA är mycket roligare än livet hemma. Här händer inte ett skit, fast det är ju roligt att träffa alla man tycker om hemma. Så kämpa på! <3

2009-07-20 @ 18:59:24
URL: http://paulineahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback