"Du vet ju inte ens vart jag ska åka någonstans, jävla telefonarsel!"

2009-07-14 @ 06:29:02 • Kommentarer (3)PermalinkAllmäntTrackbacks ()



Det var på grund av detta som jag skämde ut mig på flyget mellan D.C och Seattle när jag flyttade hit. Jag hade det på ipoden och garvade rakt ut. Måste sett ut som jag var någon gammal tok som var helt inne i sin egen värld eller något. Jag kunde verkligen inte sluta skratta sådär mycket så man kippar efter luft och skakar i hela kroppen.

Toppen nås efter 3.17. Mamma, detta är din humor. Du måste lyssna på hela!

Kommentarer

Postat av: Sis

Haha jag blir gaaalen! vad sjukt

2009-07-14 @ 12:06:10

Postat av: Sofia

Haha, jag vet. Så sjukt kul!

2009-07-14 @ 20:14:47
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Postat av: Anonym

asså jag döööööööööööööör, hahahahahhahahahh ahhahahahaha hahaahah! jag får ont i magen! hahahahhahahaha!!! så äkta ju, det är ju så på riktigt!! hahahah

2009-07-15 @ 15:12:31
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback