Good Bye Dinner and Birthday Party

2009-07-15 @ 19:54:30 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Igår hade Louisa avskedsmiddag på en restaurang i Alki Beach.
Det blev lite missförstånd om huruvida vi skulle köra på grimaser eller inte, haha.





Efter middagen begav vi oss till Capitol Hill för att fira Rich (en av killarna från Kanada) som fyllde år. Det blev rockband hela kvällen! Trummor och sång för min del.

Rich gillar inte choklad. Inte ens Marabou! Här tvingar han i sig en bit i alla fall.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag har också tänkt sådär om illusioner, att vi är en molekyl i en annan molekyl osv osv och så slutar det i ett svart hål. uuuuh! det är hemska tankar! Sånt orkar jag inte tänka på ;-) Jaa, jag ska skaffa hörlurar så fort jag kan :-D Jag vill ju höra allt om emmas o din vecka! Jag ska köpa i veckan!! :-D <3

2009-07-15 @ 22:51:38
URL: http://asterisco.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hur kan man inte gilla choklad?? :-O :-P

2009-07-16 @ 09:16:26
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback