Middag i Magnolia, Neighbors, uppesittarkväll hos Carro, parkhäng...

2009-07-27 @ 08:29:09 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Helgen har varit superbra och jag har hunnit med massa saker. I fredags träffade jag Carro, Madde och kanadensarna (well, två av dem i alla fall) och åt middag i hamnen i Magnolia. Sen blev det party och rockband i kanadensarnas mansion innan några av oss (3 av kanadensarna och  så svenskarna såklart) begav oss till gayklubben Neighbors och dansade, dansade, dansade! Det var intressant att se kanadensarna där, haha. De höll sig väldigt tätt intill oss tjejer om man säger så.




Efter dansadet gick vi och åt pannkakor. När solen gick upp åkte vi hem till kanadensarna och sov några timmar och sen blev det Starbucks och taxi hem till Carro.

På lördagen jobbade jag i cirka 2 timmar. Sen var det uppesittarkväll hos Carro. Vi åt massa onyttigt, läste tidningar, hade ansiktsmask, målade naglarna och kollade på Djävulen bär prada.



Vid 04.30 var det dags att skjutsa Carro till flygplatsen och säga hej då. Sorgligt!

Slocknade i min säng vid 8.00 på morgonen och vaknade vid 12.30. Tog bilen och mötte upp Madde, Rich och Graham för parkhäng hela dagen lång. Det var sanslöst varmt idag och efter massa springande efter bollar var man genomsvettig och helt slut.



Tack alla som gjorde denna helg så sjukt bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

fina bilder! Middag imorgon låter great!!! :)

2009-07-29 @ 02:38:16
URL: http://martinaahacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback