Shoppinghysteri

2009-07-10 @ 07:08:01 • Kommentarer (3)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Den sista månaden har jag shoppat så sanslöst mycket att min garderob är proppfyll ÄVEN fast jag har nästan 3 veckors tvätt som inte tar upp plats där. Jag måste sluta med detta. I måndags var jag och Sarah på Forever 21, I tisdags blev jag upphämtad av Carro och Louisa för en tur till southcenter och igår gick jag och Sarah loss inne på H&M och Old Navy. Jag måste ta tag i min ekonomi!

Idag har vi haft playdate med Chinatsu och de två barnen hon tar hand om. Slipe and slide och hot tube för hela slanten och sen fick de se en film på slutet också.

Ikväll är första kvällen jag är hemma och tar det lugnt på nästan 3 veckor. Jag känner mig HELT SLUT! Men i morgon är det fredag (HELG!) och det fina vädret är nu tillbaka på allvar. Jag gillar det starkt. Lite skadeglad kan man väl få vara över att Sverige har ösregn? Bara lite? 

Kommentarer

Postat av: nathan

haha jag har samma grej för mig här hemma :P lurar mig själv med att "det här måste jag ju faktiskt ha när jag åker till usa" :p.

2009-07-10 @ 11:50:41

Postat av: Sofia

HAHA! och jag tänker att det här är ju kul att kunna säga att jag köpte i USA när jag kommer hem.

2009-07-10 @ 17:22:17
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Postat av: Mammi

"Det finns de som bara gör garderober" skulle farfar ha sagt :)

2009-07-12 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback