Sofia gör det igen...

2009-07-20 @ 07:32:40 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag har letat efter ett par ljusrosa converse förut. Hittade ett par i L.A, men Emma intalade mig att jag inte behövde ett par till. Men de här godbitarna är ju lite annorlunda, snörningen är inte som på andra converse. Den är nämligen elastisk så meningen är att man inte ska behöva knyta dem varje gång man ska ta på sig dem. Bara det låter ju kanon. Plus mina damer och herrar, de var på REA! Hade kostat 50-60 dollar någonting och nu var de nere på 39 dollar eftersom Nordstrom hade något slags anniversary.

Det ni, det var väl ett bra köp? Man kan aldrig få för många par skor! Eller hur?

Kommentarer

Postat av: Mammi

Skor och väskor...... ;)

2009-07-21 @ 19:31:02

Postat av: nathan

Nej det kan man verkligen inte ;)

2009-07-23 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback