Update

2009-07-20 @ 09:23:45 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Tog precis av mig kläderna och ser att jag är bränd på överdelen av magen och hela sidan plus lite på låren. Att jag aldrig lär mig! Tyckte jag var duktig och smörjde in mig, men tänkte inte på att vi låg med solen från sidan så det brände extra mycket där. Aj! Emma och jag tog slut på en hel flaska solskyddsfaktor 30 när hon var här så nu har jag bara en på 15. Tydligen inte tillräckligt här (är ju det i Sverige) så måste köpa ny i morgon!

Kommentarer

Postat av: Kusin Johanna

Ville bara säga att åååååh vad jag är avundsjuk på dig som får sola o bada..här är det bara blåst o regn o värmen vi fick en vecka i början av sommaren verkar aldrig komma tillbaka :-( NJUT av det du har som vi saknar :-)

2009-07-21 @ 11:48:21

Postat av: Mammi

Håller med Johanna!!!!

2009-07-21 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback