Veckans jobb...

2009-07-24 @ 09:18:40 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

har bestått mycket av detta:







Efter att jag hade lämnat K vid sitt camp idag mötte jag upp Chinatsu så att dessa två busungar kunde ha playdate.


Vi var i en park och sen åt vi lunch på ett mysigt pizzaställe. När K's camp var slut följde alla med hem till oss och badade. Riktigt skön och bra dag! En komisk sak som hände idag var när vi åt lunch och jag skulle följa med tjejerna till toaletten. Det fanns en korg där det låg tamponger därinne.
"Vad är det där?" sa Z.
"Det är för när man har sin mens" svarade hennes vän, 5 år.
"Vad är mens för något?" frågade Z.
"När man blöder"
"Sofia, kommer du ihåg när du kliade hål på ditt myggbett på foten?" sa Z till mig. "Använde du en sån där då?"
"Det är för när man blöder här" säger hennes vän och pekar. Haha.

Kommentarer

Postat av: Sis

glassigt jobb sofia :D

shit alltså!

vissa har det bra ;)

2009-07-24 @ 11:10:00

Postat av: Anonym

Fint jobb du har ;-D Jag är inte avundsjuk!

Z:s vän var väldigt bildad! :-P Duktig tjej! hon är förberedd! haha..



answer my letter baby <3

2009-07-25 @ 14:07:03
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback