Måndag

2009-06-09 @ 09:03:36 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Idag kom mitt Driver License. Jag ser ut som en mupp på fotot (glömde bort att de skulle ta kort så steg i princip direkt upp från sängen och åkte), men ville att ni skulle se hur det ser ut i alla fall.
 

Dagen idag har bestått av skjutsning till simning och circusklass där jag hängde med Chinatsu, en jättetrevlig japansk nanny som jag har klickat totalt med. Efter circus hämtade vi upp K och sen bar det hemåt. Z tog ett bad och efter det lekte hon i sitt rum medan jag var i pysselrummet med K. Jag blev målad som en hamster med hennes ansiktsfärg, haha. K har haft en massa grejer som hon ska göra varje dag i ungefär 6 veckor för att samla ihop pengar till en hamster och ikväll var det dags att åka och köpa den! Hon bönade och bad att jag skulle följa med. Jag kände egentligen inte alls för det, men kände mig så elak om jag sa nej så det bar helt enkelt av till djuraffären med henne, min värdmamma och Z! K blev ordentligt biten (blodet droppade) av en hamster, men efter många om och men (tror vi var där i över en timme) hade hon allt hon behövde och vi åkte hem. Alla samlades i hennes rum för att se hur Fluffy (hamsterns namn) trivdes i sitt nya hem. Sen blev det hemlagad pizza.

I morgon blir det Starbucks med Louisa, Madde, Carro och Eric för att säga hej då till honom eftersom han åker hem på fredag. På onsdag vet jag inte vad som händer, men förhoppningsvis något kul. På torsdag ska jag och Sarah ses downtown för middag och bio. Och se där, sen är det fredag och helg igen.

Om 14 dagar, exakt denna tid, är Emma här. Lycka!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Grattis till körkortet! Nu var det ju ett tag sen du tog det, men ändå, måste kännas skönt att ha det i sin hand :)

2009-06-09 @ 10:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback