Thank you Bank of America!

2009-06-22 @ 22:12:22 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Ringde Bank of America nu på förmiddagen och fick alla mina pengar tillbaka som de har dragit eftersom jag har övertrasserat kontot X antal gånger. Så nu är jag 210 dollar rikare. Life's good!

Nu landar Emma snart i Philadelfia. Där ska hon vänta i 2 timmar och sen tar det 6 timmar med flyget hit! Det är nu det händer!

Nu ska jag åka ut och fixa lite ärenden. Sen blir det städa, tvätta och bädda sängen som Emma ska sova i. Vill hinna till gymmet också så bäst jag sätter fart!

Tänker massa på P i D.C nu också och hoppat att allt löser sig till det bästa. Jag om någon vet hur det känns att befinna sig i ett sådant helvete. Önskar jag kunde vara i där just nu och hjälpa henne på samma sätt som hon hjälpte mig för 10 veckor sen. Hade aldrig klarat mig utan henne, då hade jag nog gett upp och åkt hem. Känner mig så handlingsförlammad när jag befinner mig på andra sidan USA och inte kan göra någonting för att hjälpa. Men jag hoppas och tror att det kommer lösa sig.

Kommentarer

Postat av: Martina

Hej Sofia :) mitt namn är martina och jag ska vara aupair i sammamish som ligger en kvart från Seattle! Hittade dig på resdagboken. Om du har tid och lust får du gärna höra av dig för en rundtur i Seattle! :) Det skulle jag behöva! KRAM

2009-07-06 @ 04:19:12
URL: http://martinaahacker.blogg.se/

Postat av: Martina

här är min email förresten! [email protected]

2009-07-06 @ 04:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback