Underbar helg! Lördagen

2009-06-01 @ 08:13:32 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Eftersom jag skulle jobba vid 11.30 tog jag bussen (bussarna) hem vid 9-snåret. Shorts, linne och solbrillor så tidigt på morgonen kan väl inte vara annat än underbart? När jag kom hem blev det dusch och ombyte. Hämtade stora tjejen och hennes kompis från deras mattehjälp som de går till på lördagar. Var lite tidig och så blev lite koffein på Tully's innan. Sen lämnade vi kompisen och åkte till en restaurang där vi hade lunch med min värdmamma och båda flickorna. Vi gick till en leksaksaffär och sen tog jag tjejerna hem för att förbereda dem inför deras olika aktiviteter, ridning och dans, medan min värdmamma handlade mat. Tog lilla till dansen och sen åkte vi till ridningen. Då var min värdmamma där så jag kunde åka hem och förebereda mig inför kvällen. Skulle nämligen med Sarah och hennes värdfamilj till värdpappans bror. Det var BBQ där eftersom han fyllde 40. Det var en trevlig kväll. Hans släkt var inte alltför olik min egen :) Vi var ute i trädgården hela tiden. Sarah och jag höll oss mest till det gigantiska matbordet där det fanns hamburgare, majskolvar, pastasallad, potatissallad, chips och massa annat. Sen spelade vi lite boule och chillade med barnen innan det var dags för tårta och glass!



Logan med fängelsepyjamasen! Har ju hängt ganska mycket med Sarah's familj och lekt och gullat med Logan. Tänker ofta på att han bara är ungefär drygt en månad äldre än Johanna & Per's son Tor. Känns konstigt att jag har träffat honom och inte kommer göra det förrän han är över 1 år.

Vid halv tio-tiden åkte vi tillbaka. Jenny och Jason var så snälla och körde en omväg för att jag skulle kunna springa in och hämta min bikini och lite annat jag behövde. För vi bestämde att jag skulle sova hos Sarah. Väl hos henne i West Seattle blev vi upplockade av några killar som jag hade träffat i Golden Gardens på Valborg. Herregud säger jag bara! I bilen började jag och Sarah argarva sådär som jag kan göra nästan bara med Natalie Gunnarsson eller Emma.. Jag kunde verkligen inte sluta och jag kände mig så himla dum. Men det var mycket där som kändes så stört komiskt. Natalie skulle ha dött av skratt rent ut sagt. Vi åkte till Capitol Hill och träffade några andra och var i en av killarnas flickväns lägenhet. Hon bodde som på hotell och vi spelade biljard i "rekreationsavdelningen" (eller vad det heter). Var inte superkul så Sarah och jag fick skjuts hem till henne. Först börjar Cloey (hunden) skälla när vi kommer dit och sen när Sarah äntligen får upp dörren och vi står därinne i mörket råkade jag trycka igång min mobil's röstkommando. Jag höll på att smälla av. "TO MAKE A CALL DIAL........" osv. "Öppna dörren! Släpp ut mig" viskar jag till Sarah men får bara "Basement, go to the basement!" till svar (blivit citat på det där idag, ja). Röstkvinnan slutade i alla fall vråla av sig självt och vi somnade plaldask i Sarah's säng.

Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, jag kan se dig framför mig : "Jääääävla telefon!!" haha.. :-)

2009-06-01 @ 10:14:01
URL: http://asterisco.blogg.se/

Postat av: Sis

haha fy fan vad kul du har haft :D

2009-06-01 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback