Väderångest

2009-06-22 @ 19:21:18 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Om 11 timmar står jag på flygplatsen och möter Emma. Just nu håller jag på och tvättar och fixar lite. Ska ringa Bank of America och sen åka och handla. Om jag hinner blir det en tur till gymmet också, kan behövas!

Hela veckan har jag varit orolig över vädret eftersom jag vill att det ska vara perfekt när Emma kommer. Nu på morgonen har jag haft världens väderångest. Det känns bara så typiskt att det var över 30 grader och stekande sol för några veckor sen och nu har det varit molnigt och ostadigt i ungefär en vecka. Jag får sådan sjuk ångest. Allt blir ju mycket trevligare och roligare med bra väder. Och mycket som jag har planerat att vi ska göra är utomhusaktiviteter. Nu har ju tydligen Sverige (eller i alla fall Örebro) fått sommarväder också. Aaah, jag blir galen. Typiskt, typiskt, typiskt. Jag försöker vara positiv och tänka att det viktigaste är att vi är tillsammans, men det är svårt. Vi åker ju i alla fall till L.A nästa måndag så får väl hoppas att det är sol och värme där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback