Hej då Seattle!

2009-11-22 @ 23:49:04 • Kommentarer (3)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Nu sitter jag på Sea-Tac. Boardar om 5 minuter. Jag visste att jag skulle ha övervikt, men i morse när jag inte kunde stänga väskorna fick jag lite smått panik. Stod i mitten av rummet och stirrade på Martina (som sov över och hjälpte mig) och sa lite hysteriskt "Vad FAN ska jag göra?!" En av barnens kompisars mamma skulle skjutsa mig till flygplasten och hon kom ner och hjälpte mig. Vi la även på charmen så att killen vid incheckningen (som såg ut som Pete Yorn = SNYGG!) sa att jag inte behövde betala övervikten utan bara den extra bagen som jag checkade in. SCORE! Nu ska vi boarda! Kommer saknar er alla Seattlemänniskor jättemycket! Håll mig uppdaterad om allt som händer så ses vi hemma i Sverige.



Hej då

Kommentarer

Postat av: lina

Hoppas att resan gick bra och att du kommer välbehållen till sverige! Jag kommer sakna dej som sagt kommer och hälsar på dej i örebro när jag kommer hem augusti 2010.. Du är alltid välkommen till fam. Emilsson i Lyckan, det är bara att slänga upp dörren som vi prata om du vet;) Puss

2009-11-23 @ 03:01:17
URL: http://linaemilsson.blogg.se/

Postat av: mamma Hacker

Välkommen till Sverige! jag förstod av inlägget av att du landat i Svedala.Hoppas att det känns lika underbart som du föreställt dig. Börjar förstå att amrikanare kan bete sig så dumt som era familjer gjort. Man kan ju undra var mammahjärtat sitterpå dessa personer. Man slutar aldrig att förvånas. Ha sköna dagar tillsammans med dina nära och kära. kram

2009-11-23 @ 20:42:35

Postat av: Christian

Nice trip!

2009-12-14 @ 18:53:00
URL: http://www.roadtripguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback