Natalie Gunnarsson, din underbara galning!

2009-11-19 @ 00:48:52 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Jag åker hem om 4 dagar och jag har en seperationsångest som heter duga, både till Seattle som stad och människorna här. Mitt i allt får jag veta att Natte har planerat att komma och överraska mig, med biljett bokad och klar. Nu har Sofia Linnea Eriksson ångest. Innerst inne vet jag så väl att jag har tagit rätt beslut. Hem skulle jag ändå, och det spelar ingen roll om det är slutet på november eller slutet på februari. Jag har massa stöd hemifrån med familj och alla fina vänner som skriver och peppar så jag VILL komma hem, det är bara jäkligt svårt att lämna ett liv som man har levt i 9 månader.

USA - dig är jag inte klar med! Men nästa gång ska jag välja ett ställe som inte har lika mycket regn som Seattle. 



Natalie vet hur hon ska få mig på bättre humör, hon. Denna videon skickar hon och jag börjar såklart skratta eftersom jag tänker på att jag är den deppiga och Natalie den med överskottsenergi. Men gladare blev jag!



Skratta - och hela världen skrattar med dig!

Kommentarer

Postat av: Natte

Din going, fint inlägg! SNART SES VI, ÄNTLIGEN! <3 PUSSS

2009-11-19 @ 23:35:35

Postat av: Natte

Din goding, fint inlägg! Om några dagar ses vi!

Love you!

Nat

2009-11-19 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback