"Du, nu kör du inte så du bryter benen!"

2009-11-12 @ 23:25:24 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

För tillfället sitter jag i mitt rum. Jag har bestämt att mitt yngsta värdbarn ska sova middag idag för hon var jättetjurig och jobbig i morse. Grät och skrek för allt och inget. Jag hade tänkt börja packa och lyssna på musik, men efter ett litet tag kom hon ner hit och sa att hon ville sova i min säng istället. Är svårt att skicka tillbaka henne upp när hon står där med sitt lilla gosedjur och ser söt ut. Så nu ligger hon och vrider och vänder på sig i min säng. Suckar lite då och då för att hon inte kan somna. Men hon kommer vara riktigt jobbig på cirkusklassen om några timmar om hon inte sover, jag har varit med om detta förut.

Detta är min nästa sista vecka här i Seattle. I tisdags tog jag gitarren och hämtade upp (svenska) Sara för en tur till Southcenter. Thaimat, Forever 21 och mycket skratt blev det.

Igår (onsdag) var det Veterans Day här i USA så de flesta barnen var lediga från skolan. Och då passade vi på att ha playdate! Jacob kom förbi med sina barn här så de fick leka och äta lunch ihop och sen åkte vi till Museum of Flight och mötte upp Helen och hennes barn. Väldigt trevlig jobbdag. Jag blev lite småkär i Helens Tryggve! Vilken charmknutte!

















Ikväll ska vi (Helen, Jacob, Martina, Emma, Linn och kanske Lina) åka rollerskating i Bellevue. Det kommer vara 40-talsmusik. Det blir nice. Berättade det för pappa idag på skype, därav rubriken. Han är nog lite rädd för att något ska hända så att jag inte ska kunna flyga hem, hehe. Nu är det ju faktiskt bara 10 dagar kvar innan jag åker hem. Jag ser till och med fram emot den 10 timmar långa flygresan. Jag ska lyssna på musik, äta godis och läsa tidningar och böcker. Snart ses vi!

Kommentarer

Postat av: Mammi

Precis....vi vill inte hämta dig vid ambulansflyget....utan vid Terminal 5!!!!

2009-11-13 @ 07:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback