Starbucks Holiday Flavors!

2009-11-19 @ 23:35:12 • Kommentarer (2)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Det är tur att jag åker hem om 3 dagar. Starbucks har nu Holiday Flavors och Peppermint Mocha är makalöst god! Efter att jag hade lämnat barnen idag (för sista gången) åkte jag och köpte en sån och tog med mig hem. Efter koffein- och socker-kick körde jag 50 minuters intensivpackning. Till er (mamma & Emma) som jag tidigare hade sagt till att jag hade börjat packa - jag ljög. Jag är inte ett dugg stressad, men mamma och Emma är ALLTID ute i väldigt god tid och blir jättestressade för att jag är tidsoptimist. Men nu tycker jag faktiskt att jag är ute i relativt god tid för en gångs skull. Det är bara torsdag och en väska är nästan klar. Tada!



Igår var jag och Sara på Southcenter. Tog oss en runda till Red Robin (jag vågar knappt skriva det längre, jag är ju fan jämt där!) där jag fick mig ett gott skratt åt mig själv. Vår servitör var väldigt charmig och Sara och jag bestämde oss för att vara osvenska och skriva något på kvittot. Sara, som är hrrm lite mindre rumsren än mig, knåpade ihop något på svenska, men jag skrev "You're really cute" med en glad gubbe. Jag skulle bli glad för en sån kommentar i alla fall, så varför inte göra någon annan glad. Misstaget kom när jag och Sara hade kommit ut från restaurangen. 

Jag - Fan, vad pinsamt det skulle vara om man hade glömt något därinne nu. 
Sara - Mmmm!
Jag - Typ mobilen, behöva gå tillbaka in efter den liksom. Men du, vänta lite nu. Min mobil ligger därinne på bordet!! FAN!

Så jag fick knata in och hämta mobilen igen. Vår snygging hade hämtat våra kvitton och var påväg mot kassan så jag smög lite bakom och tog mobilen och gick snabbt ut. Så kan det gå. 

Kommentarer

Postat av: natha

hahah höll på att kissa på mig av skratt för att du ljög :D

2009-11-20 @ 18:15:08

Postat av: Mammi

...och vad har mamma sagt om att ljuga???????

2009-11-20 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback