This is it

2009-11-05 @ 19:17:52 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

I tisdags "var jag på min gitarrklass" och igår "var jag på min spanskaklass". Jag känner mig inte så motiverad till att pallra mig iväg till dessa klasser nu när jag ska åka hem och ändå inte kommer vare sig avsluta dem eller få någon bonus för att jag har tagit dem. Igår var jag istället på This is it med Helen, Emma och Linn. Vilken fim! Vilken perfektion! Vilket mästerverk! Jag satt med ett fett flin i ansiktet och gåshud från början till slut.


Nu har jag jobbat 3 morgnar i rad här i huset. Det är jag inte van vid. Jobbar vanligtis bara tisdagar och torsdagar, men min värdmamma är i Holland hela veckan och har ändrat schemat. Tycker det är lite konstigt att jag ska jobba dock när både pappan och även farmorn är hemma. Varför vill inte amerikaner ta hand om sina egna barn/barnbarn? Farmor var ju överlycklig när vi var små och hade sovit över hos henne och hon fick fixa extra mysig frukost. Aldrig att hon skulle låta någon annan göra det.

I morgon ska jag till IKEA med svenskarna och norska Helen för att förtära köttbullar, potatismos och brunssås. GOTT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag vill också se den filmen! Ja, jag undrar också?

Varför vill man inte vara med sitt barn för? Så jäkla konstigt.

Men men.. Alla är vi olika och delar ut kärlek på olika vis. Men jag vill ju vara med Tor hela tiden som är min systerson förstå hur mkt jag kommer vilja vara med mitt barn sen. Klart jag inte skulle välja att min lediga tid skulle någon annan ta hand om mitt barn! hm!

2009-11-07 @ 10:02:29
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback