Bloggtorka

2009-10-21 @ 00:33:52 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Det har jag haft ett tag nu. Anledningen är att jag har varit sjuk med hosta och frossa/svettningar sen i torsdags och inte orkat göra så mycket. Problemet när jag är sjuk är att jag aldrig verkar fatta att om jag ligger inne och vilar så blir jag frisk snabbare. Helgen har bestått av Thai Ginger, jobb, matlagning, skypande med nästan hela släkten på samma gång under pappas 50-årskalas, Skärgårdsdoktorn, Southcenter och Ikea. När vi var på Forever 21 och Ikea på söndagen kändes det som jag kunde svimma vilken minut som helst så jag sa tack och hej och åkte hem och drog täcket över huvudet. Somnade runt 4 och sov ryckigt ända till nästa morgon.

Igår (måndag) och idag har jag inte jobbat utan bara varit på mitt rum. Idag mår jag lite bättre, men har fortfarande hostanfall. Missar min gitarrlektion ikväll. Får se om jag kan gå på spanskan i morgon. Jag ska banne mig vara frisk i helgen för då åker jag till Vancouver med min Au Pair-grupp!

Jag måste bli bättre på att ta kort. Har inte knäppt en bild sen New York. Snodde två från Martinas blogg.

Fina Lina på Thai Ginger


Jag & Martina

Kommentarer

Postat av: Helen

Ja du har bare med å bli frisk!!!!

2009-10-21 @ 03:29:36
URL: http://www.helenokland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback