200 dagar i USA

2009-09-11 @ 20:13:17 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

200 dagar i USA
5 månader i Seattle (igår)
16 dagar kvar till New York
8 år sen 9/11

Känns konstigt att jag har varit borta så länge nu, lite smått overkligt.

Jag hoppas och tror att denna dag kommer gå fort. Ska hämta mitt yngsta värdbarn från skolan om cirka 20 minuter. Vi ska åka och handla grejer till att göra cupcakes till hennes födelsedagskalas som är på lördag. Sen vid kvart över tre ska vi hämta mitt äldsta värdbarn på skolan och så hem och kolla på film, de får kolla på en film i veckan, på fredagar. Slutar vid 6 och då ska jag hämta Martina vid busshållsplatsen. Många 21+ au pairer ska ut idag, men jag och Martina får snällt stanna hemma. Bittert! Men vi får det nog väldigt bra ändå tror jag. Våran plan är att åka till Ikea och äta köttbullsmiddag och handla massa svenskt gott. Sen bär det av hit för myskväll. Vi ska kolla på Män som hatar kvinnor.

Längtar efter Wilma!

Kommentarer

Postat av: Jake

It'll work out! we'll find something fun to do soon enough!

2009-09-12 @ 03:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback