Dålig bloggning!

2009-09-03 @ 07:34:32 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Det var det varit av mig på sista tiden! Jag har inte riktigt haft tid eller lust att blogga så här kommer lite av det som har hänt på sista tiden.

I lördags förmiddag var jag och Madde i Green Lake. Vi promenerade och åt frukost/lunch på ett mysigt ställe. Sen blev det glass/starbucks och prat på en brygga innan vi åkte till Ikea och inhandlade grejer för den stundande kräftskivan som vi skulle ha på söndagen. Kräftorna var dock slut på Ikea, men tillbehören hittade vi.






På kvällen jobbade jag lite och Madde var snäll och hjälpte mig. Sen åkte vi hem till henne och hade lite myskväll och jag sov över där. På lördagen vankades det kräftskiva hos kanadensarna! Solsken och massa svensk musik. Kan det bli bättre?













I tisdags tog jag, Madde och Martina en båt från downtown till Alki Beach! Jättefin kväll!







'




Idag har jag varit hemma hos Sarah (tyska) och ätit middag och försökt signa upp oss för våra klasser. Det gick inte så bra eftersom deras internet var knas, men nu vet jag hur man gör i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Sis

VAD du är vacker sofia! du är såå snygg måste jag säga :D och du ska ha mer svart, passar i det (jackan)

vad kul med kräftskiva.. det har vi ju inte ens varit på i sverige haha

sakna sakna sakna sakna!

2009-09-03 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback