"Sofia, why are you frowning?"

2009-09-18 @ 08:08:07 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Den fick jag höra idag i bilen. Jag ser nog mer sammanbiten ut ibland än vad jag tror. Förövrigt börjar jag nästan ångra att jag köpte Highschool Musical Soundtrack till mitt värdbarn när hon fyllde 5. Försöker hela tiden lura henne och byta skiva till mina skivor när vi är i bilen. Det funkar ibland, men hon kommer oftast på det efter en stund. Vi har kommit fram till en kompromiss, varannan låt var! Det blir ett himla skiftande med skivor, men båda blir hyffsat nöjda ändå. Har jag tur kan hon till och med glömma bort ibland att vi ska byta när min låt är klar, haha. Båda har även en vana att sjunga med i sin låt. Så först sitter jag och skrålar och hon är tyst och sen är det tvärtom.

Ikväll har jag lagat mat till min värdfamilj. Tacos. Gjorde även en blåbärspaj på eftermiddagen till efterrätt och det verkade uppskattas mycket. Sara kom förbi en sväng sen också och det blev snack och kaffe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback